Ring oss idag: 08-19 21 00  ||  Journummer: 073 650 95 20

Om Hagakliniken i Solna

Hagakliniken i Solna - Ditt Leende är vårt driv!

Hagakliniken i Solna öppnade sina dörrar år 2013 och idag behandlar vi över 3000 patienter varje år.

Alla tandläkare som arbetar på Hagakliniken i Solna har en av Socialstyrelsen utfärdad svensk tandläkarlegitimation.

Personalen håller en mycket hög mångfald där nästan alla världens religioner är representerade. Könsfördelningen ligger på ungefär hälften kvinnor och hälften män.

Tillsammans behärskar personalgruppen över 7 olika språk. Eftersom Hagakliniken i Solna har skilda ursprung ger det möjlighet till olika infallsvinklar och ökar dessutom förståelsen och kommunikationen med alla patienter.

Haga Kliniken i Solna tandläkare Stockholm

Haga Kliniken tandläkare in solna stockholm

Här erbjuds du professionell tandvård av vår vänliga personal med dig som patient i fokus.

Vi har lång erfarenhet av allmäntandvård, amalgamsanering, implantatoperationer, estetisk tandvård & tandblekning.

Vi har Invisalign, nästintill osynliga tandställningen som ger dig det perfekta leendet.

Vår nya OPG röntgen ger dig en säkrare behandling och minimerar stråldosen för dig som patient. Kontakta oss gärna för mer info.

Vårt tandtekniska laboratorium ligger vägg i vägg med tandläkarmottagningen. Där arbetar tekniker med lång erfarenhet. Detta gör att vi kan erbjuda dig förmånliga priser samt utmärkt service.

Vår verksamhetsidé och kundens behov styr alltid vårt handlande. Genom att samarbeta och vidareutbilda oss inom en effektiv organisation strävar vi hela tiden efter att leda utvecklingen. Vi arbetar förebyggande för att förbättra din tandhälsan och samtidigt erbjuda dig en tandvård av hög kvalitet.

Vårt team grundas på tre viktiga grundpelare - Erfarenhet, Glädje och Hög Service

På vår Hagaklinik i Solna träffar du tandläkare och profylaxtandsköterskor med lång erfarenhet. Tillsammans med dig har vi ett gemensamt ansvar för dina tänders hälsa och vi gör allt för att Du ska känna dig trygg och nöjd hos oss.

Hur kan vi hjälpa dig?

Boka en tid för konsultation

Välkommen och boka en konsultationstid hos en av våra kompetenta tandläkare. Kontakta oss via telefon eller mail om du undrar över något. Du kan också boka önskad tid online i formuläret så återkommer vi till dig.

RING OSS IDAG

SKICKA ETT MAIL TILL OSS